Decalogul unui copil autist. 7. SĂ NE CONCENTRĂM ȘI SĂ CONSTRUIM CEEA CE POT FACE, NU CEEA CE NU POT FACE


Ca oricare altă persoană, nici eu nu pot învăța într-un mediu în care mă faceți să simt că nu sunt destul de bun și că trebuie să fiu “reparat”.
Evit să fac orice lucru nou, dacă mi se pare că voi fi criticat (chiar dacă voi credeți că a critica este ceva constructiv).
Trebuie să descoperiți unde sunt bun, care sunt puterile mele. Și să aflați acolo pârghiile pe care trebuie apăsat pentru evoluția mea.
Sunt mai multe căi prin care un lucru poate fi bine făcut! Aflați-le pe cele care se potrivesc stării mele.

Leave a Reply

